AIRWAVE AWARDED AS THE BEST CONTRACT FURNITURE AT “GRANDS PRIX DU DESIGN”

Posted on 27 Jan 2019 in Uncategorized | 0 comments

Another important recognition for “Airwave” by Altek Italia Design, awarded as best “contract and institutional furnoiture” during the Gala evening of the prestigious “Grands Prix du Design Awards” in Montreal, last 10th January.

The collection, an innovative solution of modular seating, is described as follows:

“Imagine a wave rolling across the room, lighting up everything around it. It’s a compact, efficient and well-balanced product, designed by a younger generation adapting a hundred-year-old tradition. Exciting and intriguing, its bold colours are a breath of fresh air. The product reflects its multi-generational and global heritage, spanning more than 40 countries around the world. This diversity of influence lends the product a certain magical je ne sais quoi. More than just a piece of furniture, it opens up spaces, and can help you reimagine your whole living environment.”

Great happiness and proud for the whole Altek Italia Design team who thanks the organizers for the prestigious award.

ITALIAN:

AIRWAVE PREMIATA COME MIGLIOR ARREDAMENTO CONTRACT AL “GRANDS PRIX DU DESIGN”

Un altro importante riconoscimento per la nuova collezione “Airwave” di Altek Italia Design, premiata come miglior elemento d’arredo nella sezione “contract e istituzionale” durante la serata di Gala del prestigioso “Grands Prix du Design Awards” a Montreal, lo scorso 10 Gennaio.

La collezione, una soluzione innovativa di sedute modulari, viene descritta come segue:

“Immagina un’onda che rotola attraverso la stanza, illuminando tutto ciò che la circonda. Airwave è un prodotto compatto, efficiente e ben bilanciato, progettato da una generazione giovane che ha le sue radici in una tradizione centenaria. Entusiasmanti e intriganti, i suoi colori audaci sono una boccata d’aria fresca. Il prodotto riflette il suo patrimonio multi-generazionale e globale. Questa diversità di influenza conferisce al prodotto un magico je ne sais quoi. Più che un semplice mobile, apre spazi e può aiutarti a reimmaginare il tuo intero ambiente di vita.”

Grande soddisfazione da parte di tutto il team di Altek Italia Design che ringrazia gli organizzatori per il prestigioso riconoscimento.

 

les-grands-prix-du-design-2019       airwave_15-4_charlesgodbout_03